SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starcom i Initiative obsłużą budżet mediowy Tauronu szacowany na 8 mln zł

Domy mediowe Starcom (Publicis Media) i Initiative Media Warszawa będą przez najbliższy rok planować i kupować media do kampanii spółki Tauron Sprzedaż, należącej do Grupy Tauron. Jej roczny budżet mediowy wynosi 8 mln zł netto, czyli 9,84 mln zł brutto.

Dołącz do dyskusji: Starcom i Initiative obsłużą budżet mediowy Tauronu szacowany na 8 mln zł

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ani grosza
który w całości zostanie przetransferowany wiadomo gdzie - a wszystko się dopisze do rachunków za prąd. Żałosne
odpowiedź