SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Super Bowl 2019, czyli coroczne prężenie muskułów przez największe marki. Było bezpiecznie, zachowawczo i bez fajerwerków

Tegoroczny finał rozgrywek amerykańskiego futbolu Super Bowl miał najniższą od dekady oglądalność. Jednak mimo spadającej oglądalności pojawienie się tam z reklamą to dla globalnych brandów "must have". W ocenie przedstawicieli polskiej branży reklamowej nie zaskoczyły też niczym przygotowane specjalnie na tę okazję reklamy. Spoty nie były szczególnie kreatywne, nie zaskakiwały formą ani treścią, a część wyglądała, jakby po wydaniu 5,25 mln dolarów na emisję spotu zabrakło już budżetu na realizację.

Dołącz do dyskusji: Super Bowl 2019, czyli coroczne prężenie muskułów przez największe marki. Było bezpiecznie, zachowawczo i bez fajerwerków

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl