SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szefowie marketingu: podsumowanie 2016 roku, trendy na 2017

O najważniejszych wydarzeniach 2016 roku, ludziach, kampaniach, sukcesach i porażkach oraz trendach i prognozach na bieżący rok mówią serwisowi Wirtualnemedia.pl Mariusz Gaca, Sławomir Gąsiorowski, Inga Songin, Tomasz Borchowiec, Jędrzej Marciniak, Marcin Drzewiecki, Michał Kuczyński, Karolina Barcewicz, Anna Jakubowski, Małgorzata Lubelska i Arkadiusz Gwizdek.

Dołącz do dyskusji: Szefowie marketingu: podsumowanie 2016 roku, trendy na 2017

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Riczi
Nie ma Branskiego? Jakim cudem?? Przeciez on na marketingu zna sie jak nikt!
odpowiedź
User
Monika
"Belfer" to produkcja Canal+ a nie HBO!
odpowiedź