SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szydzenie z cudzych nieszczęść, nieudana autopromocja agencji - eksperci krytykują grę „Gwóźdź programu”

Eksperci oceniający grę „Gwóźdź programu” bazującą na incydencie z programu „Pytanie na śniadanie” TVP2 są zgodni, że nie promuje ona agencji, która ją stworzyła. - Uważam, że zasoby ludzkie można było lepiej przeznaczyć na pracę dla klientów - komentuje Michał Lewandowski z agencji Semper Iratus. O grze wypowiadają się też dla Wirtualnemedia.pl Łukasz Majewski i Piotr Stasiak.

Dołącz do dyskusji: Szydzenie z cudzych nieszczęść, nieudana autopromocja agencji - eksperci krytykują grę „Gwóźdź programu”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Cannes
Innymi słowy: pozostałe agencje czują bul dojpy, że nie wpadły na taki fajny pomysł :-)
odpowiedź
User
oglądacz
Kiedy czytam czasami komentarze ludzi z branży to się zastanawiam w jakim świecie ci ludzie żyj.
Patrząc i słuchając w większości żenujących reklam w polskich mediach, wiem chyba niestety jakim.
80% gier na rynku i to tych najpopularniejszych polega na zabijaniu, strzelaniu, rozrywaniu itd.
Większość mediów epatuje dzień w dzień agresją, opluwaniem, intrygami itd.
Głupia, niewinna gra jest szydzeniem i wykorzystywaniem czyjegoś nieszczęścia. Z chęcią chciałbym usłyszeć zdanie red. Marzeny Rogalskiej bo ja się z tego projektu uśmiałem.
odpowiedź
User
Phi
Jaka agencja taka promocja. Tyle w temacie :D
odpowiedź