SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telewizory Sharp Aquos LED reklamowane „dla spragnionych wielkich emocji” (wideo)

W telewizji, internecie, kinach i sklepach ruszyła kampania reklamowa telewizorów Sharp Aquos LED pod hasłem „Dla spragnionych wielkich emocji”. Akcję przygotowały firmy McGarry Bowen, Essenzia i OMD.

Dołącz do dyskusji: Telewizory Sharp Aquos LED reklamowane „dla spragnionych wielkich emocji” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kret
Ładne to brzmi, ale szkoda, że bez czegoś takiego jak ambilighta, bez którego nie wyobrażam sobie żadnego filmu czy nawet serialu. Dopóki nie będzie czegoś takiego jak ambilight lub jakiejś sensownej alternatywy u innych producentów jestem skazany na holenderskiego Philipsa.
odpowiedź