SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Karolak w kampanii dostawcy fotowoltaiki Sunday Polska promuje "mikro spłatkę" (wideo)

Firma Sunday Polska, działająca w segmencie fotowoltaiki  rozpoczęla ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „Mikro spłatka i makro oszczędności z Sunday!”. Przedstawia w niej korzystny sposób finansowania zielonych inwestycji. Bohaterem spotów jest Tomasz Karolak.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Karolak w kampanii dostawcy fotowoltaiki Sunday Polska promuje "mikro spłatkę" (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kacper
Sunday to, obok Maxcom Eco Energy, Hewalexu czy columbusa duża firma z branży fotowoltaicznej. nic dziwnego, ze stać ich na taką reklamę.
odpowiedź