SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Transformacja branży reklamowej i fenomen „programmatic”

Programmatic sprawił, że weszliśmy w nową fazę specjalizacji. Działania programatyczne stają się coraz bardziej wyrafinowane i praktycznie każdego dnia mamy do czynienia ze zmianami zachodzącymi w jego ekosystemie. Powstają nowe technologie, za których rozwojem musimy nadążyć. Zaletą zakupu programatycznego jest jego szybkość i efektywność działania - zawiłości programmtic buyingu wyjaśnia na łamach Wirtualnemedia.pl Krzysztof Dumbal, integrated digital operations director z Havas Media Group.

Dołącz do dyskusji: Transformacja branży reklamowej i fenomen „programmatic”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szczery
To juz było wrzucić linka do Wikipedii... eksperty....
odpowiedź
User
Piotr
Jeden wielki bullshit. Jakość ruchu zupełnie nie odbiega od zwykłej reklamy display, a kosztuje to 3zx więcej. Marketingowy bełkot, w końcu musi być jakiś trend na rynku co może dobrze agencja sprzedać klientowi, jak było video, content, marketing automation, omnichannel
odpowiedź
User
Michał
@Piotr
Zmień tych którzy Ci kupują takie reklamy skoro tylko wyciągają pieniądze nie potrafiąc dowieźć rezultatów. - Widać albo nie potrafią tego robić albo zależy im tylko i wyłącznie na krótkotrwałym $$$ :).
odpowiedź