SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Trzy czwarte więcej na reklamy wędlin. Liderem Tarczyński, najbardziej w górę Henryk Kania

W br. cennikowe wydatki reklamowe branży wędliniarskiej wzrosły o 76 proc. Liderami pod tym względem są firmy Tarczyński, ZPM Henryk Kania, Sokołów i Animex. - Producenci wędlin zwiększają nakłady na reklamę w mediach, chcąc nie tylko zwiększać sprzedaż, ale też budować świadomość swoich marek - komentują dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele firm i stratedzy reklamowi.

Dołącz do dyskusji: Trzy czwarte więcej na reklamy wędlin. Liderem Tarczyński, najbardziej w górę Henryk Kania

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bajabongo
Słabiusieńkie wydatki.
odpowiedź
User
Troll
jak zwykle nadworny krytyk o niepolskim nazwisku ma wiele do powiedzenia
odpowiedź