SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP Seriale po roku: 28 mln zł z reklam, hitem “Ranczo”

Uruchomiony 6 grudnia 2010 roku kanał TVP Seriale, po roku nadawania, podwoił swoją widownię. Najchętniej oglądaną pozycją w stacji był dotąd serial “Ranczo”. Łączne wpływy reklamowe kanału wyniosły dotąd 28 mln zł.

Dołącz do dyskusji: TVP Seriale po roku: 28 mln zł z reklam, hitem “Ranczo”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ert345
ten kanał to jest tylko dla koneserów staroci i powtórek które są wiele lat . Do znudzenia powtarzane seriale jak stawka większa niż życie, pancerni, i wiele innych ale mimo powtarzania do znudzenia tego samego . Nie ma jednej osoby w TVP żeby to przerwać bo to zalatuje kpiną . !!
odpowiedź
User
olo
kanał Kino Polska jest lepszy!!! Są powtórki ale nikt tam nie wałkuje ich do znudzenia !!! I jest większy repertuar Polskich filmów od lat 60 po dzisiejsze.
odpowiedź