Tygodniki i dwutygodniki tracą czytelników. „Tele Tydzień” cały czas na czele
W okresie od sierpnia 2014 roku do stycznia 2015 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników pierwsze miejsce przypadło „Przyjaciółce” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Tygodniki i dwutygodniki tracą czytelników. „Tele Tydzień” cały czas na czele
w środku stron gazety. Opisy wybranych programów również są na zupełnie innej stronie niż program TV.
Wybrane pozycje ramówki są pozaznaczane owalem przez...redakcję "Tele tygodnia" tak jakby to oni decydowali co mamy oglądać a nie widz. Polecam program "Kropka TV" z "Biedronki" przejrzysty program wraz z opisami filmów pod daną pozycją ramówki, porady oraz kilka krzyżówek. Piszę opinię jako klient i - szczerze zapewniam - nie jestem pracownikiem sieci "Biedronka".