SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tylko taniec” stracił 360 tys. widzów. 26 mln zł z reklam

Czwartą serię talent-show Polsatu „Tylko taniec. Got to dance” oglądało o 360 tys. widzów mniej niż drugą odsłonę programu emitowaną rok temu. Produkcja dała stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 26,19 mln zł.

Dołącz do dyskusji: „Tylko taniec” stracił 360 tys. widzów. 26 mln zł z reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
no i bardzo dobrze ze te wszystkie udawane talent shows traca widzow ,bo puszczaja do znudzenia te talent shows a ludzie maja poprostu dosc ogladania i sluchania takich badziewi ,ja wole obejrzec sobie jakis dobry film w tv niz tracic czas na ogladanie udawanych z gory wyrezyserowanych talent shows w ktorych udaja wielkie emocje i placza na wizji jakie to zalosne jest za pieniadze udawac emocje
odpowiedź