SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

d*fusion communication zamiast H+K Strategies zajmie się komunikacją Ubera w Polsce

Od początku stycznia br. za obsługę public relations firmy Uber Polska odpowiada agencja d*fusion communication. Dotychczas zajmowała się tym agencja H+K Strategies.

Dołącz do dyskusji: d*fusion communication zamiast H+K Strategies zajmie się komunikacją Ubera w Polsce

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
obserwator
Dla każdego myślącego zmiana agencji chyba oczywista. Uber ma od dłuższego czasu złą prasę, a pomysłów na działanie brak. No ale jak się ktoś skupia na istnieniu w branżowych gremiach, zlotach, gronach i kongresach, to cóż, efekt widać...
odpowiedź