SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ubezpieczyciele tną wydatki reklamowe. 4Life Direct z największym budżetem, w dół Proama i Liberty

Firmy ubezpieczeniowe wydały w styczniu br. na reklamę w mediach pozainternetowych 25 proc. mniej niż rok temu. Znacznie ograniczyły nakłady na wszystkie kanały komunikacji oprócz outdooru i gazet. Liderem wydatków był 4Life Direct, a ich największy wzrost zanotowała Uniqa.

Dołącz do dyskusji: Ubezpieczyciele tną wydatki reklamowe. 4Life Direct z największym budżetem, w dół Proama i Liberty

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hm
dziwnie wyliczona różnica w gazetach..
odpowiedź