SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ubezpieczyciele tną wydatki reklamowe. Mocno w górę Generali, Nationale-Nederlanden i Axa Direct, w dół Proama i Liberty

W trzech kwartałach br. wydatki reklamowe ubezpieczycieli były niższe niż w analogicznym okresie ub.r. Więcej wydali na telewizję i outdoor, a mniej w pozostałych mediach. Liderem jest Grupa Generali, która w tym roku zwiększyła nakłady reklamowe dziewięciokrotnie. Za to Proama i Liberty wydały sporo mniej.

Dołącz do dyskusji: Ubezpieczyciele tną wydatki reklamowe. Mocno w górę Generali, Nationale-Nederlanden i Axa Direct, w dół Proama i Liberty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl