SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ubezpieczyciele zmniejszyli wydatki reklamowe prawie o połowę, PZU liderem, Nationale Nederlanden z największym spadkiem

Firmy ubezpieczeniowe zredukowały w ub.r. względem roku 2015 wydatki reklamowe niemal o połowę. Najbardziej inwestycje w promocje ograniczyły Nationale Nederlanden i Axa Direct. Największym reklamodawcą tej branży w 2016 roku było PZU - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Ubezpieczyciele zmniejszyli wydatki reklamowe prawie o połowę, PZU liderem, Nationale Nederlanden z największym spadkiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl