SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ugotowani” zyskali 180 tys. widzów. TVN wiceliderem w grupie komercyjnej

11. sezon programu „Ugotowani” gromadzi średnio 1,35 mln widzów, o 180 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN w czasie emisji reality-show zajmuje trzecie miejsce w rynku wśród wszystkich widzów i drugie w grupie komercyjnej.

Dołącz do dyskusji: „Ugotowani” zyskali 180 tys. widzów. TVN wiceliderem w grupie komercyjnej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jabol
To jakaś pomyłka TVP 1 w 16-59 ma mniej niż w 16-49 ;)
odpowiedź