SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Unilever poskarżył się na reklamy Nivea Invisible for Black&White z hasłem „nr 1”. KER: slogan ma zostać zmieniony

Komisja Etyki Reklamy zobowiązała firmę Nivea Polska - po analizie skargi jej konkurenta Unilever Polska - do wprowadzenia zmian w haśle „Sięgnij po nr 1 w ochronie Ciebie i Twoich ubrań” promującym antyperspirant Nivea Invisible for Black&White. W jej ocenie slogan ten wprowadza widzów w błąd.

Dołącz do dyskusji: Unilever poskarżył się na reklamy Nivea Invisible for Black&White z hasłem „nr 1”. KER: slogan ma zostać zmieniony

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl