SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Unilever skarży Niveę za reklamę „Najlepsza formuła w historii”, KEM przyznaje mu rację

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot i layouty promujące kosmetyki Nivea z hasłem „Najlepsza formuła w historii” wprowadzały odbiorców w błąd, ponieważ dopowiadające ten slogan określenie „Od Nivea” było znacznie słabiej wyeksponowane. Skargę na te reklamy złożył Unilever Polska.

Dołącz do dyskusji: Unilever skarży Niveę za reklamę „Najlepsza formuła w historii”, KEM przyznaje mu rację

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Paweł
Czy ktoś po napisaniu tego tekstu jeszcze go zredagowal? Ile tam jest bledow skladni to sie w glowie nie miesci...
odpowiedź