SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

UOKiK zgodził się na badanie reklam outdoorowych Postar

AMS, Clear Channel i Ströer Poland mogą powołać spółkę joint venture, która zrealizuje badanie Postar obejmujące nośniki reklamy zewnętrznej - zdecydował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Dołącz do dyskusji: UOKiK zgodził się na badanie reklam outdoorowych Postar

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
sorki,ale to jest chore, juz nie nawet SF, skorelujcie to jeszcze z zapisem eeg przechodnia i ruchem
gałek ocznych, ile razy spojrzal w lewo a ile w prawo i ile bylo "rozblyskow" w odpowiedzi na flash
na ekranie na skrzyzowaniu i danymi z policji ile bylo kolizji i z jakiego powodu i danymi o natezeniu
ruchu na skrzyzowaniu z kamer monitoringu miejskiego i spozyciem mleka w okolicznym sklepie.
Te pomiary to jedna wielka fikcja ,jedynymi zachwyconymi moga byc male dzieci,mamo,mamo ale
miga, i uposledzeni -ci beda pewnie godzinami stac z wybaluszonymi oczami :), no i ci co nie maja
tivi w domu, o ile sa tacy. Czy to badanie objemie tez takie stare media jak plakaty, neony, ogloszenia
i gabloty ?
odpowiedź
User
olo
powiem szczerze,ze potrafie patrzec na reklame i nic nie widziec,tak sie wycwanilem, ide i niby widze
a nie widze, nie zasmiecam mozgu i te cale wasze badania,to..... chodzi o podkladke pod wyciaganie
kasy i tyle
odpowiedź
User
account
Dopóki nie zrobią porządku i nie zdemontują tych powykrzywianych/zdezelowanych billbordów, to żadne badania im nie pomogą. Dla mnie outdoor to chłam i reklamowanie się na nim to antyreklama! Szkoda kasy i tyle.
odpowiedź

najnowsze wiadomości