UOKiK zgodził się na badanie reklam outdoorowych Postar
AMS, Clear Channel i Ströer Poland mogą powołać spółkę joint venture, która zrealizuje badanie Postar obejmujące nośniki reklamy zewnętrznej - zdecydował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Dołącz do dyskusji: UOKiK zgodził się na badanie reklam outdoorowych Postar
gałek ocznych, ile razy spojrzal w lewo a ile w prawo i ile bylo "rozblyskow" w odpowiedzi na flash
na ekranie na skrzyzowaniu i danymi z policji ile bylo kolizji i z jakiego powodu i danymi o natezeniu
ruchu na skrzyzowaniu z kamer monitoringu miejskiego i spozyciem mleka w okolicznym sklepie.
Te pomiary to jedna wielka fikcja ,jedynymi zachwyconymi moga byc male dzieci,mamo,mamo ale
miga, i uposledzeni -ci beda pewnie godzinami stac z wybaluszonymi oczami :), no i ci co nie maja
tivi w domu, o ile sa tacy. Czy to badanie objemie tez takie stare media jak plakaty, neony, ogloszenia
i gabloty ?
a nie widze, nie zasmiecam mozgu i te cale wasze badania,to..... chodzi o podkladke pod wyciaganie
kasy i tyle