SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vision Express zachęca do "wyjścia poza ramy" w nowej kampanii reklamowej

Dynamika, kolory, kształty geometryczne, to tylko niektóre elementy wykorzystane przez agencję Walk Creative w nowej wiosennej kampanii dla Vision Express. Akcja prowadzona jest pod hasłem "wyjdź poza ramy".

Dołącz do dyskusji: Vision Express zachęca do "wyjścia poza ramy" w nowej kampanii reklamowej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fajna reklama
a jest w niej jakiś pomysł, jakaś idea?
odpowiedź
User
fhuew
a jest w niej jakiś pomysł, jakaś idea?

No wyjdź poza ramy, co nie?
odpowiedź
User
NIck
chyba chodzi o wychodzenie z ram... wyróżnianie się?
odpowiedź