SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vivus Finance ukarany przez UOKiK za reklamowanie „pożyczki w 15 minut” (wideo)

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów orzekł, że reklamy Vivus Finance promujące „pożyczkę w 15 minut” wprowadzały odbiorców w błąd, i nakazał firmie publikację w mediach informującego o tym oświadczenia.

Dołącz do dyskusji: Vivus Finance ukarany przez UOKiK za reklamowanie „pożyczki w 15 minut” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dawid
O, widzę że UOKiK działa - bardzo dobrze. Zapowiadali poważne kontrole od 2016 roku i są efekty. Skończy się oszukiwanie, wprowadzanie w błąd, klauzule niedozwolone itp itp. Cieszy mnie to. Dodatkowo, cieszy także fakt, że w 2015 roku ogółem przybyło mniej zapisów rejestrze klauzul niedozwolonych niż miało to miejsce w latach poprzednich. Tak przynajmniej wynika z rocznego raportu klauzulowego -> http://klauzuleniedozwolone.pl/roczny-raport-klauzulowy-podsumowanie-roku-2015/ Oby było ich na prawdę coraz mniej - skończcie z tym oszukiwaniem błagam :(
odpowiedź
User
halo
dlaczego nie dostali kary ? Provident dostał kilka milionów kary za złe reklamy !!!
odpowiedź
User
polevest
Witam Panie i Pani,

To przesłanie skierowane jest w szczególności do wszystkich tych, którzy potrzebują konkretnej pożyczki na odbudowę swojego życia. Szukasz kredytu na wznowienie działalności, realizację projektu lub zakup mieszkania, ale bank odrzuca Cię lub Twoja dokumentacja została odrzucona w banku. Jestem osobą fizyczną, udzielam pożyczek od każdego kto jest w stanie spełnić warunki. Nie jestem Bankiem i nie wymagam wielu dokumentów, aby Ci zaufać, ale musisz być Osobą Uczciwą, Uczciwą, Mądrą i Rzetelną. Udzielam pożyczek wszystkim żyjącym ludziom. Moje oprocentowanie wynosi od 2% do 3%. Jeśli potrzebujesz pieniędzy z innych powodów, nie wahaj się ze mną skontaktować, aby uzyskać więcej informacji. Jestem w stanie zadowolić moich klientów w ciągu maksymalnie 3 dni od otrzymania formularza zapytania. Jeśli zostaniesz poproszony, skontaktuj się ze mną na mój adres e-mail: info.credit.conso.plus@gmail.com po więcej informacji, nie zawiedziesz się! www.polevest.com
odpowiedź