SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W 2018 r. internet wyprzedzi reklamowo telewizję, a w sieci - mobile przed desktopem

W 2018 roku globalne wydatki reklamowe w internecie będą po raz pierwszy większe niż w telewizji - prognozuje ZenithOptimedia. Motorem napędowym wzrostu reklamy internetowej będzie segment mobilny, do którego za trzy lata trafi więcej nakładów marketingowych niż do internetu stacjonarnego.

Dołącz do dyskusji: W 2018 r. internet wyprzedzi reklamowo telewizję, a w sieci - mobile przed desktopem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zen
A ja przewiduje ze w 2018 ta cala analiza bedzie nieaktualna, bo blokowani reklam w sieci bedzie mialo sie jeszcze lepiej niz teraz. A jesli chodzi o internet mobilny to nie tylko reklamy w wiekszym stopniu beda blokowane w przegladarkach, ale tez w apkach mobilnych.
odpowiedź