SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W Cannes Lions wygrywają kampanie motywujące do zrobienia czegoś wyjątkowego (komentarz)

Cannes to najprawdopodobniej największe nieformalne targi pracy dla kreatywnych oraz okazja do szeroko pojętego networkingu. To przegląd inspiracji. Idei, historii i działań, które motywują do dalszej większej pracy nad swoimi pomysłami i kampaniami, a kanneński lew jest reklamowym „certyfikatem zajebistości” - festiwal Cannes Lions opisuje Maciej Kozina z agencji 180heartbears + Jung v. Matt.

Dołącz do dyskusji: W Cannes Lions wygrywają kampanie motywujące do zrobienia czegoś wyjątkowego (komentarz)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl