SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W Polsce jest 90 tys. nośników outdoorowych i 60 tys. digital signage

Na koniec 2012 r. w funkcjonowało w Polsce 90,6 tys. nośników reklamy zewnętrznej i 60,4 tys. nośników digital signage. Na outdoorze najwięcej jest nośników małego rozmiaru i citylightów, a w digital signage ilościowo dominuje firma Screen Network.

Dołącz do dyskusji: W Polsce jest 90 tys. nośników outdoorowych i 60 tys. digital signage

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
az
cityboard bez nosnikow 12m, to chyba zart!
odpowiedź
User
izabela123
Moim zdaniem technologia Digital Signage dopiero raczkuje w Polsce, dlatego rynek jest niestabilny. Jednak uważam, że warto inwestować w taką formę reklamy. Sama dzięki niej reklamuję swoje usługi. Mogę polecić firmę z Wielkopolski, ktora wykorzystuje tę technologię.
odpowiedź
User
Borys
Odbiorca świadomy najnowszych technologii oczekuje więcej, dlatego Digital Signage będzie coraz skuteczniejszą formą dotarcia do konsumenta. Tutaj ciekawy artykuł na ten temat nanovo-blog.pl/2016/02/19/digital-signage-na-miare-oczekiwan/#more-68.
odpowiedź