SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W Polsce reklama internetowa za cztery lata wyprzedzi telewizyjną, najszybciej rośnie wideo i mobile

Według raportu PwC w 2016 roku wydatki na reklamę internetową po raz pierwszy przekroczą wielkość rynku reklamy telewizyjnej. W Polsce dojdzie do tego dopiero w 2020 roku, a wartość reklamy internetowej osiągnie wtedy wartość 1,17 mld dolarów.

Dołącz do dyskusji: W Polsce reklama internetowa za cztery lata wyprzedzi telewizyjną, najszybciej rośnie wideo i mobile

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
conf
Wyprzedzić może i wyprzedzi ale rosnąć też będzie świadomość internautow co do adblockerow;) w necie reklamę wylaczysz czy zablpkujesz w tv nie, ( no chyba że powstanie adblocker do smarttv;))
odpowiedź
User
gość
Spokojnie przyjdzie taki dzień, że ktoś porządnym cyber działaniem spowoduje, że internet po prostu padnie.
Po drugie po wejściu ultra HD net najzwyczajniej nie wydoli w odtworzeniu tego na żywo. I po trzecie powstanie cała generacja przeglądarek, które będą otwierać reklamy w tle tak, aby użytkownik ich nie musiał oglądać i wysyłać informację zwrotną o ich odtworzeniu. Marketingowiec będzie nadal czarował, że ma niesamowitą ilość odsłon, ale większość będą to odsłony programu działającego w tle.
odpowiedź
User
Gość2
bla, bla
odpowiedź