W Polsce reklama internetowa za cztery lata wyprzedzi telewizyjną, najszybciej rośnie wideo i mobile
Według raportu PwC w 2016 roku wydatki na reklamę internetową po raz pierwszy przekroczą wielkość rynku reklamy telewizyjnej. W Polsce dojdzie do tego dopiero w 2020 roku, a wartość reklamy internetowej osiągnie wtedy wartość 1,17 mld dolarów.
Dołącz do dyskusji: W Polsce reklama internetowa za cztery lata wyprzedzi telewizyjną, najszybciej rośnie wideo i mobile
Po drugie po wejściu ultra HD net najzwyczajniej nie wydoli w odtworzeniu tego na żywo. I po trzecie powstanie cała generacja przeglądarek, które będą otwierać reklamy w tle tak, aby użytkownik ich nie musiał oglądać i wysyłać informację zwrotną o ich odtworzeniu. Marketingowiec będzie nadal czarował, że ma niesamowitą ilość odsłon, ale większość będą to odsłony programu działającego w tle.