SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W USA YouTube wygrywa z tradycyjną telewizją i kablówkami wśród młodych odbiorców

Według połączonych badań Ipsos, comScore i Nielsena pokolenie millenialsów chętniej korzysta z treści na YouTubie niż z oferty nadawców telewizyjnych. - O przewadze YouTube nad telewizją i przyspieszającym trendzie w zmianach konsumpcji mediów mówimy od trzech lat, więc nie są to dla nas zaskakujące wyniki. Spodziewamy się jednak bardziej konwergencji niż konkurencji tych dwóch platform - podkreśla w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Barbara Sołtysińska, prezes sieci LifeTube.

Dołącz do dyskusji: W USA YouTube wygrywa z tradycyjną telewizją i kablówkami wśród młodych odbiorców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl