SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wady, które pozwalają się wyróżnić w tłumie motywem przewodnim nowej reklamy Diesla (wideo)

Marka odzieżowa Diesel rozpoczęła nową, wizerunkową kampanię. Jej głównym elementem jest trwający ponad dwie minuty spot pod hasłem „Go with the flaw”. To pierwsza reklama autorstwa agencji Publicis Italy.

Dołącz do dyskusji: Wady, które pozwalają się wyróżnić w tłumie motywem przewodnim nowej reklamy Diesla (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Heh
A grubych nie ma.
odpowiedź
User
ZIANIE
Jak ktoś lubi niedoskonałe rzeczy niech sobie kupi 2.0 TDi hahaha http://www.wtryskiwacz.com/aktualnosci/Lista-silnikow-grupy-VAG tu jest spoko artykuł co może się zepsuć w tym "pomiocie VAGa" łatwiej napisać co się nie psuje - lusterka ma niezłe hahaha
odpowiedź