SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Warsaw Shore 5” hitem w telewizji i Player.pl

Wiosną br. „Warsaw Shore” oglądało średnio 84 tys. osób, o 17 tys. widzów mniej, niż wiosną ub.r. MTV Polska w czasie emisji reality-show nie dał szans swoim głównym konkurentom, a wpływy z reklam wyniosły 811 tys. zł. Reality-show było hitem w Player.pl.

Dołącz do dyskusji: „Warsaw Shore 5” hitem w telewizji i Player.pl

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tja
Warsaw Shore. Paździerz z Warszawy.
odpowiedź
User
Kalor
nie z Warszawy tylko w Warszawie, a i to nie zawsze. afaik nikt z nich nie jest Warszawianinem.
odpowiedź
User
Luc
Można za tym programem nie przepadać, ale trzeba przyznać że udział w okolicach 2 % podczas gdy dobowy ledwo siega 0,1 % jest sukcesem dla tak małej stacji!
odpowiedź