SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Warsaw Shore” straciło widzów, ale i tak kilkunastokrotnie podnosi oglądalność MTV Polska

Dziewiątą edycję „Warsaw Shore” ogląda 81 tys. widzów. Względem siódmej edycji reality-show emitowanej wiosną ub.r., program stracił 38 tys. oglądających. MTV Polska w czasie emisji formatu nokautuje inne stacje z ofertą dla młodzieży.

Dołącz do dyskusji: „Warsaw Shore” straciło widzów, ale i tak kilkunastokrotnie podnosi oglądalność MTV Polska

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Oj tam zaraz straciło! Pewnie kilka osób z panelu Nielsena przerzuciło się z oglądania w telewizji na internet, tzn. Player, którego badanie już nie obejmuje. Ta edycja Warsaw Shore to powrót do korzeni, więc wątpię by miała gorszą oglądalność niż poprzednie.
odpowiedź
User
Ina J.
Oferta dla młodzieży! Ja prdl... Po obejrzeniu jednego odcinka tej patologii jestem za cenzurą w TV. Powinni ustawowo zakazać emisji takich programów.
odpowiedź
User
Rita Tita
To już przebija wszystkie porażki grupy TVN. Warsaw Shore to najgorsze gówno jakie powstało w telewizji. Ahh i ta gimbaza która jara się tą patalogią. Do czego to doszło że kiedyś M oznaczało muzykę, a dziś owa telewizja z muzyką nie ma nic wspólnego. Dno dna
odpowiedź