SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

KER: reklamy Warszawskiej Szkoły Reklamy z pracą, która nie uszlachetnia, niestosowne i obraźliwe

Hasło reklamowej Warszawskiej Szkoły Reklamy „Każda praca uszlachetnia? Bzdura!” jest nie do zaakceptowania, niezależnie od tego, czy towarzyszy mu wizerunek przedstawiciela zawodu zaufania publicznego czy innej profesji. Niestosownym jest, że placówka edukacyjna firmuje swoim logiem treści powszechnie uważane za obraźliwe - uznała Komisja Etyki Reklamy.

Dołącz do dyskusji: KER: reklamy Warszawskiej Szkoły Reklamy z pracą, która nie uszlachetnia, niestosowne i obraźliwe

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
oesu
WSR to jakiś żart...
odpowiedź
User
trolololo
Jestem absolwentem tej szkoły. Kreacje reklamowe są jakie są i mają się nijak do poziomu nauczania. Chwalę sobie dwa lata, które tam spędziłem. Za moich czasów (rocznik naborowy 2015) była tam świetna kadra, wysoki poziom nauki i przede wszystkim mnóstwo zajęć praktycznych, dzięki którym łatwiej mi było odnaleźć się w pracy grafika. Nie wiem jak jest teraz (mam nadzieję, że trzymają ten poziom), ale wiem, że nie jest to szkoła zła. Powinni jedynie pochylić się nad tym, w jaki sposób się reklamują...
odpowiedź
User
Hahaha
https://youtu.be/IjjIb3DRwhU 😂
odpowiedź

najnowsze wiadomości