SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wartość polskiej reklamy internetowej wzrosła o 15 proc.

Przychody z reklamy internetowej w Polsce wyniosły w III kw. 2009 roku 317,7 mln zł, czyli o 15 proc. więcej niż w tym samym okresie 2008 roku – wynika z badania IAB AdEx. Najwięcej na reklamę w sieci wydały firmy z branży finansowej, a dominującą formą pozostał display.

Dołącz do dyskusji: Wartość polskiej reklamy internetowej wzrosła o 15 proc.

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karol
Wiadać, ze reklama display ciągle górą
odpowiedź
User
aws
Ta forma reklamy chyba jest najgrozniejsza dla mediow tradycyjnych, w odroznieniu od telewizyjnej, nie mozna jej ominąć, bilbord lub rectangle (bez dzwieku!!!) o ile nie jest wkurzajacy moze byc ciekawym uzupelnieniem strony
odpowiedź