SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Widoczność reklam online w Polsce kolejny kwartał z rzędu poprawia się na tle Europy

Wskaźnik viewability reklam online w Polsce po trzech kolejnych kwartałach wzrostów (i osiągnięciu w I kwartale br. rekordowego poziomu 59 proc.) odnotował w II kwartale br. minimalny spadek (o jeden punkt procentowy), jednak wobec spadków w innych krajach pozycja polskiego rynku na ich tle relatywnie się wzmocniła. Europejskim liderem pozostaje Austria, z wynikiem viewability na poziomie 68 proc. (71 proc. w poprzednim kwartale) - wynika z raportu “Meetrics Benchmark Report Q2/2019”.

Dołącz do dyskusji: Widoczność reklam online w Polsce kolejny kwartał z rzędu poprawia się na tle Europy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paff
Z moich badań wynika zupełnie co innego. Widoczne jest 10% reklam z czego realne zainteresowanie wzbudza 0,01%
odpowiedź