SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ponad połowa szefów marketingu to kobiety. W agencjach prym wiodą mężczyźni

Na czele marketingu w strukturach 53 proc. spośród 200 największych reklamodawców w Polsce stoją kobiety - wynika z analizy GroupM w kontekście zbliżającego się Dnia Kobiet. Na rynku agencji reklamowych i mediowych statystyki są znacznie mniej wyrównane – większością spółek zarządzają mężczyźni.

Dołącz do dyskusji: Ponad połowa szefów marketingu to kobiety. W agencjach prym wiodą mężczyźni

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
A prawie połowa szefów marketingu to faceci.
odpowiedź
User
gg
- W kontekście rynku kreatywnego, trochę razi taka konserwatywna struktura, mówimy w końcu o biznesie, który żyje z rozumienia „różności” świata i powinien nadążać za jego dynamiką.
mówi Izabela Albrychiewicz, prezeska GroupM, a wcześniej wieloletnia szefowa Wavemaker.

Wow.. co za seksistowska wypowiedź. Gratuluję profesjonalnego podejścia.

odpowiedź
User
Ariadna
Utworzyłem spółkę. Działa, zarabia, chcę, by ktoś nią zarządzał.

Czemu miałbym oddać stery kobiecie, a nie NAJLEPSZEMU możliwemu kandydatowi, bez względu na płeć, orientację czy poglądy?
odpowiedź