SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Więcej reklam wody mineralnej w prasie i na outdoorze, mniej w telewizji. Liderem Żywiec Zdrój

Producenci wody mineralnej mniej w tym roku wydają na reklamy w telewizji, inwestując w zamian więcej w pozostałych tradycyjnych mediach. W największym stopniu zintensyfikowali swoje działania na outdoorze, w magazynach i kinach. Zdecydowanym liderem w tej branży pod względem wydatków reklamowych jest Żywiec Zdrój (Grupa Danone).

Dołącz do dyskusji: Więcej reklam wody mineralnej w prasie i na outdoorze, mniej w telewizji. Liderem Żywiec Zdrój

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wallander
Nic dziwnego, outdoor to wciąz potężne narzędzie reklamowe, według mnie jedne ze skuteczniejszych. W siłę rosną agencje typu www.recevent.pl i niedługo bedzie tego coraz więcej.
odpowiedź