SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wielkanoc 2013: dłużej przed telewizorem, „M jak miłość” hitem

Podczas tegorocznej Wielkanocy Polacy oglądali telewizję o 6 minut dłużej niż rok wcześniej. Wśród wszystkich widzów najchętniej wybieraną stacją była TVP1, a w grupie 16-49 liderem była TVN. Największą widownię zgromadził serial „M jak miłość”.

Dołącz do dyskusji: Wielkanoc 2013: dłużej przed telewizorem, „M jak miłość” hitem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamil
TVP Seriale w top 10 w grupie 16-49.Brawo.
odpowiedź
User
Awq
O zesz... 3 proc spadku TVN... Nieźle..
odpowiedź
User
Noron
Poprawcie tą tabelę na samej górze. Ktoś to chyba po pijaku pisał...
odpowiedź