SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wieprzowina - nowa jakość się zaczyna” w kampanii Polskiego Mięsa

Związek Polskie Mięso prowadzi ogólnopolską kampanię pod hasłem „Moda na Wieprzowinę, już wiem dlaczego jem, czyli Wieprzowina - nowa jakość się zaczyna”. Jej elementami są m.in. reklamy prasowe oraz eventy kulinarno-edukacyjne w centrach handlowych. Za realizację kampanii odpowiadają agencje Riverwood i Media Concept.

Dołącz do dyskusji: „Wieprzowina - nowa jakość się zaczyna” w kampanii Polskiego Mięsa

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Paolo
wieprzowina...? kto je to mięso? dziady i biedaki
odpowiedź