SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

will.i.am odkrywa na nowo kultowy przebój w reklamie Nescafe Dolce Gusto (wideo)

Ruszyła nowa globalna kampania reklamowa kawy Nescafe Dolce Gusto pod hasłem „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo”. Akcja powstała we współpracy ze znanym i nagradzanym twórcą muzycznym will.i.am.

Dołącz do dyskusji: will.i.am odkrywa na nowo kultowy przebój w reklamie Nescafe Dolce Gusto (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kulczycki31
To nie o tę piosenkę mi chodziło. Tę, gdzie aktor wstaje rano i nie może się pozbierać i zaczyna śpiewać przerywanymi sylabami i dopiero po chwili piosenka i aktor rozkręcają się.
odpowiedź