SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie gazety regionalne i lokalne traciły w 2014 roku. „Dziennik Zachodni” liderem

W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych był „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska”.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie gazety regionalne i lokalne traciły w 2014 roku. „Dziennik Zachodni” liderem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hypothalamus
Mieć cztery tysiące sprzedaży (PMW) w kilkumilionowej metropolii (Wawa i przyległości), to trzeba być prawdziwym Einsteinem mediów. Łał!!! Szkolne gazetki z byle jakiego liceum mają więcej nakładu. I jeszcze co niektóre potrafią na siebie zarobić. Jak oni to robią, prawda? Nic, tylko jakiś diabeł im pomaga.
odpowiedź
User
Żal
i to przy nakładzie stanowiącym trzykrotnosc tej sprzedaży. "Niemcy zbudzcie sie" :)
odpowiedź
User
łał
Zabawne jest to, że Warszawa jako centrala rządzi oddziałami. Czyli uczy ich jak ze sprzedaży 45 tyś zrobić 4 tyś. czy to nie cudowne i przy tym jeszcze Ci co sprzedają 45 tyś zarabiają marne grosze, a Warszawka opływa w rewelacyjne pensje - to tylko w Polskapresse :-)
Ale w tej firmie i tak najważniejszy jest PR własnej osoby, na tym można bazować i pracować tam 20 lat!!! ciągle awansując, nie widząc zmian w otoczeniu i uważając , że tylko JA mam rację.
odpowiedź