SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie miesięczniki podróżnicze na minusie, najwięcej stracił „Voyage”

W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage”.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie miesięczniki podróżnicze na minusie, najwięcej stracił „Voyage”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eieo
Wstyd dla Martyny Wojciechowskiej i wydawcy. Zdegradowali NGM Polska do tak niskiego poziomu.
odpowiedź
User
xm
Niestety NG pod redakcją Wojciechowski to dno. Jakiś niby artykuł dla prenumeratorów dostępny w necie po zalogowaniu się. Kto to czyta? Kiedyś wszystko było w wydaniu i miały one większą objętość i ciekawszą treść niż obecnie. No i jeszcze te polskie "zapychacze" czyli artykuł krajowy zamiast z wydania amerykańskiego.
odpowiedź
User
fr
Dziwne, że najwięcej traci magazyn zamieszczający najciekawsze teksty. Ale takie czasy nędzne.
odpowiedź