SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wybierz prawdziwy rock” w kampanii Antyradia

W prasie, internecie i na outdoorze rusza wizerunkowa kampania reklamowa Antyradia. Akcję pod hasłem „Wybierz prawdziwy rock” Eurozet przygotował we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: „Wybierz prawdziwy rock” w kampanii Antyradia

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick
Zupełnie nie rozumiem strategii Antyradia związanej z całkowitym brakiem promocji stacji w Bielsku-Białej. Mają tam nadajnik, a to nie jest pipidówa. Dlaczego w ogóle nie przyznają się do tego miasta? To zagadka, której nie potrafię rozgryźć.
odpowiedź
User
aaaa
Nagrody wypasione - łącznie nagrody kosztowały wiele razy mniej niż reklama, a stworzenie regulaminu to powierzyli chyba jakiemuś studentowi (i to niekoniecznie prawa).
odpowiedź
User
ktos
ale regulamin to zwalili - antyradio nie ma, według krs-u, osobowości prawnej.
odpowiedź