SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

5,8 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Mocno w górę wideo, social media i ogłoszenia - w dół mailing i display

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. wydatki reklamowe w polskim internecie wyniosły 2,69 mld zł, o 5,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Procentowo najbardziej wzrosły nakłady na reklamy wideo, w social media i ogłoszenia, natomiast zmalały na display liczony bez wideo.

Dołącz do dyskusji: 5,8 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Mocno w górę wideo, social media i ogłoszenia - w dół mailing i display

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Wydatki większe, a skuteczność coraz mniejsza. Ot paradoks!
odpowiedź
User
KAsia
Najlepiej żeby w ogóle nie było mailingu i tych displayowych reklam, to jest jakby zacząć używać w 2018 Noki 3310... Przestarzałe , niemodne, niepotrzebne , tylko mocne bo ciągle stoi.. Wystarczy spojrzeć w magazyn social media manager, czy pierwszy lepszy blog marketingowy żeby zobaczyć jak poprawiają sie viewability "nowszych" sposobów reklamy...
odpowiedź