Wyzwanie Smaku Pepsi Max w nowej formule, partnerami InPost i Suntago
Wyzwanie Smaku Pepsi Max będzie miało w tym roku zmienioną formułę. Konsumenci będą mogli przetestować swoje preferencje smakowe we własnym domu, po odbiorze specjalnej przesyłki w wybranym przez siebie paczkomacie. Partnerami akcji są InPost i park wodny Suntago.
Dołącz do dyskusji: Wyzwanie Smaku Pepsi Max w nowej formule, partnerami InPost i Suntago
Ludzie się zarejestrowali i do dzisiaj czekają na paczki, które obiecali wysłać do końca maja, a wszystkie kody do Suntago już dawno zostały rozdane.
W trakcie trwania akcji kazali też sobie wysyłać smsy z potwierdzeniem brania udziału w konkursie czego w regulaminie akcji nie ma. Smsy oczywiście płatne według stawki operatora, a niby zabawa miała być bezpłatna.
Po pierwszym dniu akcji nie można było już się do niej zarejestrować bo było tylu chętnych. Na stronie akcji widnieje informacja, że pozostało jeszcze ponad 10 tysięcy puszek do odebrania, więc łatwo można policzyć, że paczki dostała 1/3 osób, które się zgłosiło. Skoro przez 3 tygodnie wysłali 5 tysięcy paczek to nie wiem jak sobie wyobrażają wysłanie pozostałych 10 tysięcy w niecały tydzień. No chyba, że po raz kolejny skłamali w mailach jakie do ludzi rozsyłali.
Na maile oczywiście nie odpisują wcale lub w kilkudniowym opóźnieniem kilku szczęśliwcom.