SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wyzwanie smaku” Pepsi po raz drugi w Polsce (wideo)

W lipcu zacznie się druga edycja akcji „Wyzwanie smaku”, w ramach której konsumenci mogą sprawdzić, czy bardziej smakuje im Pepsi czy Coca-Cola. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy BBDO Warszawa, OMD, Questia, Digital One i Ewesa.

Dołącz do dyskusji: „Wyzwanie smaku” Pepsi po raz drugi w Polsce (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jasio
Pepsi wiecznym drugim? ;)

To od dekad znany fakt, że Pepsi zwykle wygrywa w "testach kubeczka" (podobno dlatego, że jest trochę bardziej słodka od Coca Coli), a potem i tak przegrywa w sklepach.
odpowiedź
User
?
a jaki napój jest w drugim kubeczku?
odpowiedź