SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Za co ich cenię” - Provident zmienia wizerunek (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Providenta mająca na celu zmianę wizerunku tej firmy. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Za co ich cenię”, przygotowały agencja kreatywna White Rabbit i dom mediowy Starlink.

Dołącz do dyskusji: „Za co ich cenię” - Provident zmienia wizerunek (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
???
A NAJWYZSZE OPROCENTOWANIE TO PIES??
odpowiedź
User
ja22
90% to nie jest liczba usatysfakcjonowanych klientów, a oprocentowanie pożyczki ! Żadna kampania im nie pomoże, ludzie i tak wiedzą swoje...
odpowiedź
User
sojer
130 lat, to to jest firma Pruska, czy Carska?
odpowiedź