SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zakochany Mały Głód reklamuje Danio w większym opakowaniu (wideo)

Rozpoczęła się właściwa odsłona kampanii reklamowej wspierającej relaunch opakowań Danio (Danone Polska). Akcję przygotowały firmy Young & Rubicam, Opus Film i Mediacom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Zakochany Mały Głód reklamuje Danio w większym opakowaniu (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pat
jeden z nielicznych przykładów, jak można fajnie i śmiesznie reklamować coś bez nachalnej propagandy, wolę głoda bo jest śmieszniejszy niż te dwa worki reklamujące telekomunikację czy tam orange....
odpowiedź
User
D-sub
Ja zaś pamiętam relację dziewczyny, która w stroju Głoda brała udział w promocjach w supermarketach.
Hasło "Zabij Głoda!" działało na ludzi jak przyzwolenie do traktowania jej, jak worek treningowy.
Biły i kopały ją dzieci (zachęcane czasem przez rodziców), bili starsi panowie, biły matki z małymi dziećmi...
Twórcom kampanii chyba zabrakło wtedy wyobraźni.

Teraz jest nawet śmiesznie.
odpowiedź
User
wiki
jak nazywa się piosenka która leci w tle?
odpowiedź