Zakochany Mały Głód reklamuje Danio w większym opakowaniu (wideo)
Rozpoczęła się właściwa odsłona kampanii reklamowej wspierającej relaunch opakowań Danio (Danone Polska). Akcję przygotowały firmy Young & Rubicam, Opus Film i Mediacom Warszawa.
Rozpoczęła się właściwa odsłona kampanii reklamowej wspierającej relaunch opakowań Danio (Danone Polska). Akcję przygotowały firmy Young & Rubicam, Opus Film i Mediacom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Zakochany Mały Głód reklamuje Danio w większym opakowaniu (wideo)
Hasło "Zabij Głoda!" działało na ludzi jak przyzwolenie do traktowania jej, jak worek treningowy.
Biły i kopały ją dzieci (zachęcane czasem przez rodziców), bili starsi panowie, biły matki z małymi dziećmi...
Twórcom kampanii chyba zabrakło wtedy wyobraźni.
Teraz jest nawet śmiesznie.