SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zbyt częste wykorzystywanie gwiazd w reklamach zmniejsza ich skuteczność

Znana osoba w reklamie nie jest gwarancją sukcesu kampanii promocyjnej. Równie ważne jak pozyskanie gwiazdy jest jej dopasowanie do kategorii produktowej lub marki. Znana osoba powinna wypaść w kampanii wiarygodnie, czyli reprezentować te same wartości co firma, której produkty reklamuje. Dobrym rozwiązaniem na wzmocnienie przekazu jest także angażowanie gwiazd, które rzadko pojawiają się w kampaniach promocyjnych.

Dołącz do dyskusji: Zbyt częste wykorzystywanie gwiazd w reklamach zmniejsza ich skuteczność

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fxs
jak widze lewandowskiego w co drugiej reklamie to tez mnie skreca, co to za obyczaje!! gdzie wiarygodnosc? zgadzam sie z pania ekspertka co do kotarskiego bo wystarczy ze czlowiek w reklamie robi to co w zyciu (typu wiedza itd) a co ma małysz do parówek?
odpowiedź