SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Złoty smak życia” w kampanii Jacobs Cronat Gold (wideo)

Od 14 września trwa telewizyjna kampania reklamowa Jacobs Cronat Gold. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Złoty smak życia” - produkujący tę kawę Kraft Foods Polska przygotował razem z firmami JWT Warszawa, OTO i Starcom.

Dołącz do dyskusji: „Złoty smak życia” w kampanii Jacobs Cronat Gold (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
keekea
Jaka szkoda, że piosenka w tle jest stworzona tylko na potrzeby reklamy... :(
odpowiedź
User
mis
bardzo ladna piosenka
odpowiedź
User
dania
kurczę,świetna pisenka
odpowiedź