SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w kampanii województwa pomorskiego

W najważniejszych mediach trwa kampania promująca województwo pomorskie. Akcję pod hasłem „Zmieniamy Pomorskie” przygotowały firmy Pheno Group, MConnection i Sparta Interactive.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w kampanii województwa pomorskiego

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lek_arstwo
ha ha ha , a kto słucha Radia Eska w Trójmieście. Może młodzież. A agencja nieźle na tym zarobiła. A Złote Przeboje słuchają matki karmiące, żeby laktacja była lepsza.
odpowiedź
User
Bartosz Grodzicki mconnection
Wyniki słuchalności stacji radiowych wskazują, że Radio Złote Przeboje i Eska gwarantują łączny zasięg na poziomie ponad 12%, przy współsłuchalności dla obu stacji poniżej 10% gwarantują nam skuteczne dotarcie do mieszkańców województwa pomorskiego. Czy dane na temat struktury demograficznej słuchaczy tych stacji oparłeś na profesjonalnych badaniach? Chętnie zapoznamy się z nimi, aby w przyszłości móc jeszcze precyzyjniej planować nasze kampanie. Pozdrawiam
odpowiedź