SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Znajdź własną drogę do witalności” - Kurdej-Szatan i Chajzer w kampanii Nałęczowianki

Rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej wody mineralnej Nałęczowianka „Wyskocz z kapci”, prowadzona pod hasłem „Znajdź własną drogę do witalności”. Akcja została przygotowana i jest realizowana przez firmy Albedo Marketing, Publicis Poland, MEC, 121 PR i Q&A Communications.

Dołącz do dyskusji: „Znajdź własną drogę do witalności” - Kurdej-Szatan i Chajzer w kampanii Nałęczowianki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl