SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZOG: reklama w Polsce w dół, na świecie w górę. Euro 2012 rozczarowało

Według ZenithOptimedia Group wartość polskiego rynku reklamowego wyniesie w br. 7,09 mld zł netto, czyli 0,7 proc. mniej niż w ub.r. Na całym świecie wydatki marketingowe wzrosną do poziomu 502 mld dolarów.

Dołącz do dyskusji: ZOG: reklama w Polsce w dół, na świecie w górę. Euro 2012 rozczarowało

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jola
w mojej estymacji nie mogę darzyc redaktorów WM estymą po czymś takim...
odpowiedź